Wat is aftersales als we het hebben over verkoop? We leggen het graag uit aan de hand van voorbeelden mét een gratis Quick-win Gids
Aspecten als werkinhoud, de werkomstandigheden en de werkrelaties, maar zeker ook de rol van het management en de stijl van leidinggeven zijn hier belangrijk. Waarbij de sociale werkomgeving, en de veranderende eisen een grote rol spelen. Elke dimensie in dit model draagt bij aan de sterkte van het huis.
Voor wat betreft werk geldt dat de werkinhoud het liefst niet eentonig is. Maar te veel informatie en te veel controle op de werkzaamheden kan ook leiden tot overbelasting. Bewustwording van mogelijke risicofactoren voor uw persoonlijke situatie met aanbevelingen en maatregelen vermindert of lost deze risicofactoren op.
Een organisatiestructuur stelt bedrijven in staat hun bedrijfsmodel vorm te geven op basis van verschillende criteria (zoals producten, segmenten, geografie, enzovoort) waardoor informatie door de …
De salesfunnel is een van de belangrijkste concepten in sales en marketing. De bovenkant van de funnel staat voor de doelstelling van elk bedrijf – zoveel mogelijk leads genereren – terwijl de smalle onderkant aangeeft hoeveel van deze leads aan het einde van het verkoopproces daadwerkelijk worden omgezet in klanten.
Mensen zijn slecht bij het opstellen van dergelijke metriek. De belangrijkste reden waarom de verkoper waar ze het in Fanatical Prospecting over hebben, zo slecht is in het inschatten van het aantal telefoontjes dat deze gedurende de dag heeft gepleegd, is dat mensen slecht zijn in dit soort metriek. Gelukkig lost de technologie dit probleem gemakkelijk op en kan elke verkoper …
De Algemene Vergadering van de Verenigde Naties (AVVN) is de belangrijkste plek binnen de VN waar alle landen met elkaar kunnen overleggen en kunnen stemmen over resoluties. In de Algemene Vergadering zitten alle landen van de VN en heeft elk land één stem.
Mensen die een auto kopen doen een grote uitgave. Het kopen van een auto is voor veel mensen een grote uitgave. Klanten vinden het vaak fijn om zekerheid te hebben van een goede service, ook na de aankoop. Als after sales manager …
Door after-sales service effectief toe te passen bevordert men de klantervaring, wat uiteindelijk een positieve invloed zal hebben op de winstgevendheid van het bedrijf. De belangrijkste voordelen op een rij: Het verhogen van de klanttevredenheid; Optimalisatie van de …
Aftersales verwijst naar de ondersteuning en diensten die een bedrijf biedt aan klanten na de aankoop van een product of dienst. Het doel van aftersales is om de klanttevredenheid te …
Een van de belangrijkste taken van een pedagogisch medewerker is het zorgen voor de veiligheid van de kinderen. Dit houdt in dat de medewerker toezicht houdt op de kinderen en ervoor zorgt dat ze zich in een veilige omgeving bevinden.
Wat zijn de belangrijkste consumententrends voor 2024? Lees dit blog en ontdek nieuwe kansen om op in te spelen met jouw bedrijf. ... Hetzelfde geldt voor de werkomstandigheden van de mensen die betrokken zijn bij de totstandkoming …
Om je EVP te kunnen definiëren, moet je eerst weten wat het belangrijkste is voor je medewerkers, bijvoorbeeld een concurrerend salaris, groeikansen, balans tussen werk en privé, bedrijfscultuur of een gevoel dat je …
Aftersales biedt een aantal voordelen voor zowel bedrijven als consumenten. Ten eerste zorgt een goede aftersales service voor tevreden klanten, wat kan leiden tot …
After sales is een goed instrument om dit soort extreme ontevredenheid voor te zijn of tenminste een middel om klachten proactief te achterhalen. Als je oprechte aandacht …
bovendien voor rekening van de werknemer en zijn of haar naasten. Dit geldt ook voor de inkomensachter-uitgang van werknemers. Hierdoor is het waarschijnlijk dat per saldo een ongelijke verdeling ontstaat tussen wat de werkgever draagt en wat de werknemer draagt. Er is dus sprake van onderschatting van kosten
Een goed gedefinieerde Data Strategie helpt een organisatie haar huidige en toekomstige ''business needs'' op een meer gestructureerde manier aan te pakken naarmate deze groeit en evolueert om het succes ervan te waarborgen. Lees meer over de belangrijkste elementen van het bepalen van de data strategie voor jouw organisatie.
Met de customer journey breng je het gehele aankoopproces van de potentiële klant in kaart. Dit brengt verschillende voordelen met zich mee: De behoeften van de potentiële klant achterhalen. Inzicht in de touchpoints met de potentiële klant; waar zoekt deze in de fases van de customer journey en waar moet jij dus aanwezig zijn?
After sales tips voor de beste klantenbinding. Doe je als ondernemer aan after sales? Hoe bind jij je klanten? Met de juiste activiteiten verkoop je zo maar meer aan dezelfde …
Deze kosteloze service van Google kan woorden, zinnen en webpagina''s onmiddellijk vertalen tussen het Nederlands en meer dan 100 andere talen.
Dit artikel omschrijft de belangrijkste tips voor het realiseren van medewerkerstevredenheid. 1. Waardeer medewerkers. Het klinkt wellicht iets wat cliché maar tevredenheid begint met het uiten van waardering naar medewerkers. Waardeer en beloon (extra) inzet. Waardering tonen aan medewerkers is belangrijk voor behoud van motivatie en ...
Of u nu een Software as a Service(Saas)-oplossing aanbiedt op het internet, state of the art 3D-printers verkoopt of juridische diensten verleent volgens het ''uurtje-factuurtje'' model: de prijs van de producten of diensten die u aanbiedt is essentieel voor het slagen van uw onderneming.
Aandacht voor de klant na de koop zal in het algemeen een positieve ervaring zorgen bij de klant, het creëert een imago dat het bedrijf waarde hecht aan tevreden klanten. After sales is maakt als onderdeel van de customer journey deel uit van Customer Relationship Management . De exacte invulling van aftersales verschilt per organisatie ...
De evolutie van short form video heeft niet alleen te maken met de verandering in de presentatie van content, maar ook met de veranderende manier waarop gebruikers online communiceren en informatie consumeren. De uitdaging ligt nu in het vasthouden van de kijker. Dat vergt niet alleen creativiteit, maar ook begrip voor wat de doelgroep aanspreekt.
Vaak wordt de dagomzet gedeeld door het aantal bezette kamers. RevPAR. De vorige KPI''s (ADR en bezettingsgraad) zijn eigenlijk water en vuur. Een hoge ADR is te bereiken door de prijs te verhogen, wat uiteindelijk ten koste kan gaan van de bezetting.
Het meten van de gemiddelde wervingstijd bijvoorbeeld door het bijhouden van de tijd tussen het openstellen van de vacature en het moment dat de nieuwe medewerker begint te werken. 5.Recruitmentkosten. Ook bekend als ''Cost per hire''. Dit meet de kosten die worden gemaakt voor het werven van nieuwe medewerkers.
Wat is een sales funnel precies? Een sales funnel, ook wel een online marketing trechter of funnel genoemd, is een model voor het verkoopproces. Het helpt bedrijven om leads te genereren en om te zetten in klanten. Het concept van een funnel werkt door middel van het verleiden van de potentiële klant om steeds verder door de verschillende fasen van de …
De RGR geeft regels voor de verwerking van persoonsgegevens door bevoegde autoriteiten om strafbare feiten te voorkomen, te onderzoeken, op te sporen en te vervolgen en om straffen uit te voeren. Voor andere taken van politie en justitie is de AVG wel van toepassing. Bijvoorbeeld bij de verwerking van personeelsgegevens. Uitvoeringswet AVG (UAVG)
Lees hier meer over "De 7 belangrijkste social media trends van 2024". ... Wat zijn de belangrijkste social media trends van 2024? Korte video''s, de groeiende invloed van AI en User Generated Content zijn allemaal trends …
In feite zijn goed geïnformeerde medewerkers een van de belangrijkste aspecten van een goede klantenservice-ervaring. Het kennen van de ins en outs van het aanbod van een bedrijf is van cruciaal belang voor eerstelijns servicemedewerkers. Het stelt hen in staat om klanten en potentiële klanten snel, nauwkeurig en uitgebreid te antwoorden. 2.
In een markt waarbij klanten enorm van elkaar verschillen veranderen de omgeving en de producten enorm snel. Het is daarom onmogelijk om altijd up-to-date trainingen te faciliteren in de sales. Een uit nature nieuwsgierige verkoper kan zich in de schoenen van de klant begeven, het probleem boven water krijgen en uiteindelijk met een ...
Daarom is het belangrijk dat je beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Je bent in staat om zowel mondeling als schriftelijk helder te communiceren, waarbij je een boodschap in begrijpelijke taal kunt overbrengen. Je kunt helder uitdrukken wat je van de ander verwacht en wat deze van jou mag verwachten. Sociale vaardigheden
Wat is precies de functieomschrijving van een aftersales manager? In dit artikel lees je wat het werk van een aftersales manager inhoudt, wat de voorkomendste taken zijn en …
Door after-sales service effectief toe te passen bevordert men de klantervaring, wat uiteindelijk een positieve invloed zal hebben op de winstgevendheid van het bedrijf. De belangrijkste voordelen op een rij: Het verhogen van de klanttevredenheid; Optimalisatie van de klantloyaliteit; Extra verkoopmogelijkheden
Tot nu toe waren bedrijfswagens vrijgesteld van de Belasting van Personenauto''s en Motorrijwielen (bpm), maar dit gaat dus veranderen. Voor de bedrijfswagenmarkt betekent dit dat de aanschafkosten van nieuwe voertuigen aanzienlijk zullen stijgen. De bpm wordt namelijk berekend op basis van de CO2-uitstoot van het voertuig.
After sales is maakt als onderdeel van de customer journey deel uit van Customer Relationship Management . De exacte invulling van aftersales verschilt per organisatie, product en/of dienst. …
Google''s service, offered free of charge, instantly translates words, phrases, and web pages between English and over 100 other languages.