In deze blog verkennen we waarom de reputatie van bedrijven steeds belangrijker wordt en hoe een sterke reputatie kan worden opgebouwd en onderhouden. 1. Employer Branding. Een goede reputatie als werkgever, ook wel bekend als employer branding, heeft een directe invloed op de aantrekkingskracht van een bedrijf op potentiële werknemers.
Daarnaast waarderen ze de goede bereikbaarheid van de leverancier en de vriendelijke, behulpzame service, waarbij aanvragen en vragen snel worden afgehandeld. …
Many translated example sentences containing "reputatie" – English-Dutch dictionary and search engine for English translations.
Het elektriciteitsnet blijkt in toenemende mate onvoldoende capaciteit te bieden om alle stroom in goede banen te leiden (congestie, filevorming). Opslag van energie in een …
Een goede reputatie helpt je vooruit omdat zij onderdeel is van een keuzeproces bij belangrijke beslissingen. En een schoolkeuze is dat zeker. Voor het behouden van een goede reputatie gaat het erom (potentiële) leerlingen, ouders en stakeholders steeds weer te overtuigen van de relevantie van het onderwijs dat geboden wordt. Uiteraard ...
De opslag van energie wordt steeds belangrijker naarmate we meer duurzame energie gebruiken in Nederland. Niet alleen de opslag van elektriciteit, maar ook van …
Cryogene opslag. Bij cryogene energieopslag (Cryogenic Energy Storage / CES of Liquid Air Energy Storage / LAES) wordt omgevingslucht afgekoeld tot -195°C zodat deze vloeibaar …
Consumenten kopen makkelijker van bedrijven met een goede reputatie. Een goede reputatie "verbetert de effectiviteit van het verkoopteam [en] van lanceringen van nieuwe producten" (2). Een degelijke reputatie zorgt er bovendien voor dat mensen makkelijker geloof hechten aan "bijzonder extreme" reclameclaims (2).
Territory Manager Belgium Dental - Goede reputatie. Onze client is een middelgroot bedrijf dat bekend staat om zijn vlotte communicatie, producten met een goede reputatie en resultaatgericht team. Deze voordelen zullen niet alleen bijdragen aan uw professionele groei, maar ook aan uw persoonlijke ontwikkeling. Voordelen:
Reputatie is strikt afhankelijk van het werkelijke gedrag van het merk en daarom, mits goed beheerd, heeft het de neiging op langere termijn stabiel te blijven. Pas echter op voor misstappen: als de reputatie verloren gaat, is het zeer moeilijk deze weer op te bouwen. Om de reputatie zo goed mogelijk te beheren en te beschermen, moet je je ...
Het schandaal kwam wereldwijd in het nieuws en had rampzalige gevolgen voor de reputatie en verkoopcijfers van Volkswagen. Consumenten zullen een bedrijf dat onethisch handelt, altijd straffen. Je kunt geen goede reputatie opbouwen als mensen denken dat je niet te vertrouwen bent en alleen maar zoveel mogelijk geld wilt verdienen.
Een slechte reputatie van je bedrijf kan je in korte tijd veel klanten kosten, of erger. Een slechte bedrijfsreputatie verbeteren is dan ook heel belangrijk en moet snel gebeuren. Gelukkig is er veel te doen aan een slechte bedrijfsreputatie. Bedrijven hebben vaak maar een paar seconden om een eerste (goede) indruk te maken, vooral online.
Goede doelen en fondsenwervende organisaties opereren steeds commerciëler. Om financiële stabiliteit te garanderen, is deze ontwikkeling onvermijdelijk. Maar dergelijke activiteiten zorgen wel voor een spanningsveld: de reputatie van goede doelen is afhankelijk van ''emotionele factoren'', terwijl de reputatie van de partijen waar ze mee samenwerken, is …
Een goede reputatie krijg je niet op één, twee, drie, maar is een werk van lange adem. Het vraagt goede monitoring en strategische acties. Om weerbaarder te zijn in tijden van crisis, is het zaak om in ''vredestijden'' te werken aan een positieve reputatie. En goed reputatiemanagement geeft je de kans om snel en correct te handelen wanneer ...
''Goede reputatie van Nederlandse infra staat op het spel'' Renol Vestergaard Vrijwel alle sluizen, bruggen en tunnels van na de oorlog zijn aan renovatie toe.
Hannecart heeft alvast een eigen klavertje vier paraat: reputatie, mensen, projecten en dan pas financiële middelen, in die volgorde: "Een goede reputatie – daarmee begint het – trekt goede mensen aan. Met een goede reputatie én goede mensen kan je goede projecten aanpakken. En met een goede reputatie én goede mensen én goede ...
Waarom is een goede (online) reputatie belangrijk? Het antwoord is eigenlijk eenvoudig: een goede reputatie vergroot de aantrekkelijkheid van organisaties voor verschillende doelgroepen (klanten, relaties en medewerkers). En dat is wat veel bedrijven willen! Reputatiemanagement is – als het goed is
Wanneer heb je dan een goede reputatie? Dat hangt dan weer af van het gevoel, dat mensen bij die eigenschappen en ervaringen hebben. Zijn de gevoelens overwegend positief? Dan heb je een goede reputatie. Zijn ze overwegend negatief? Dan is er werk aan de winkel! Nu denk je misschien, dat je dus eigenlijk helemaal geen invloed op je reputatie hebt.
''Window dressing'' kan kortstondig werken, maar is geen duurzame interventie. Een reputatie blijkt niet zozeer met paid media, maar met earned media te worden versterkt. Aspecten waarover door anderen wordt geschreven, zijn daarbij de aspecten die stakeholders onthouden. Oftewel, een goede reputatie moet je eigenlijk verdienen.
Reputatie- en issuemanagement. Bouwen aan vertrouwen. ... Hoe behouden we de goede reputatie of hoe versterken we het vertrouwen van stakeholders? We sporen tijdig reputatierisico''s- en kansen op. We helpen met het managen van deze issues, zodat deze in uw voordeel uitpakken. Daarnaast helpen we met het bouwen: we zorgen voor een versterkt ...
Voor sommige mensen is een zo laag mogelijk energietarief de belangrijkste factor bij de keuze van een contract, terwijl anderen juist meer waarde hechten aan goede …
Goede mogelijkheden ondergrondse waterstofopslag op zee Verkenning energie-functionaliteit energie-eilanden Noordzee . Verder biedt ijzerpoeder mogelijkheden …
Een goede reputatie is een van de belangrijkste grondstoffen voor een succesvolle bedrijfsvoering. Het maakt niet uit of u een B2B of B2C bedrijf bent; alles valt of staat bij het hebben van een sterk merk. Anno 2013 is het steeds moeilijker voor bedrijven om hun reputatie te managen, mede door het internet en sociale media. ...
Consumenten zullen makkelijker kopen van bedrijven met een goede reputatie. Een goede reputatie ''verbetert de effectiviteit van het verkoopteam [en] van lanceringen van nieuwe producten''2; Een degelijke …
Jouw reputatie is wat er over je gezegd wordt als je zelf niet in de kamer bent, het beeld dat de omgeving van jou heeft. En jouw reputatie is van levensbelang, want die biedt onderscheid in een wereld waarin bedrijven en …
Energieopslag is een kwestie die centraal staat in de transitie naar een duurzame en koolstofarme economie. Dit artikel geeft een overzicht van de huidige markt voor …
Energieleveranciers moeten klachten op een goede wijze afhandelen, betrouwbaar zijn en tegen fatsoenlijke tarievenenergie leveren. Ook moeten zij zelf energie …
Het Portugese recht op een goede naam en reputatie herinnert aan het belang van strafbaarstelling en vervolging van smadelijke en lasterlijke uitingen. Maar met een beetje doordenken vraag ik me wel af of eenvoudige belediging – ook die van politieagenten – niet te snel tot vervolging leidt.
Woorden die (ongeveer) hetzelfde betekenen als ''reputatie'', met toelichting en mogelijkheden om verder te zoeken.